Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΝΥΚΑ
[...] Να μην έχετε πολυτέλεια, να μην πηγαίνετε εις τους καφενέδες και τα μπιλιάρδα. Να δοθείτε εις τας σπουδάς σας και καλλίτερα να κοπιάσετε ολίγον δυο και τρεις χρόνους, και να ζήσετε ελεύθεροι εις το επίλοιπο της ζωής σας, παρά να περάσετε τεσσάρους-πέντε χρόνους τη νεότητά σας και να μείνετε αγράμματοι. Να σκλαβωθείτε είς τα γράμματά σας. Να ακούετε τας συμβουλάς των διδασκάλων και γεροντοτέρων, και κατά την παροιμία, “μύρια ήξερε και χίλια μάθαινε”. Η προκοπή σας και η μάθησή σας να μη γίνει σκεπάρνι μόνο δια το άτομό σας, αλλά να κοιτάζει το καλό της Κοινότητας και μέσα εις το καλό αυτό βρίσκεται και το δικό σας[...]
Η προκοπή σας και η μάθησή σας να μη γίνει σκεπάρνι μόνο δια το άτομό σας, αλλά να κοιτάζει το καλό της Κοινότητας και μέσα εις το καλό αυτό βρίσκεται και το δικό σας
Η προκοπή σας και η μάθησή σας να μη γίνει σκεπάρνι μόνο δια το άτομό σας, αλλά να κοιτάζει το καλό της Κοινότητας και μέσα εις το καλό αυτό βρίσκεται και το δικό σας
Η προκοπή σας και η μάθησή σας να μη γίνει σκεπάρνι μόνο δια το άτομό σας, αλλά να κοιτάζει το καλό της Κοινότητας και μέσα εις το καλό αυτό βρίσκεται και το δικό σας
Από τον ίδιο λόγο επίσης:
[...]Ήλθαν μερικοί και ηθέλησαν να γένουν μπαρμπέρηδες εις του κασίδη το κεφάλι[...]
Ολόκληρος ο λόγος του εδώ
Ο τρόμος αναρωτιέται αν το 1800+ υπήρχαν μπιλιαρδαδικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αν ναι, είχαν και φωτο πλέι κ φρουτάκια και τα σχετικά;
Πάντως είχαν κάτι κοινό οι νέοι του 1800+ με τον Τρόμο: την σκοποβολή
ΑπάντησηΔιαγραφή